فرایند تمدید پروانه ساختمانی

– تکمیل فرم ثبت درخواست توسط مالک

– ثبت فرم در دبیرخانه

– بازدید مأمور دایره فنی ( امورعمران و شهرسازی ) از محل و گزارش

– مراجعه به امور مالی جهت تعیین و پرداخت عوارض ( در صورت تخلف ساختمانی به کمیسیون ماده صد ارجاع می شود. )

– صدور تمدید پروانه و امضا امور مالی و آقای شهردار و ثبت در دبیرخانه

– صدور عدم خلاف مطابق موارد فوق اقدام می گردد.

– صدور پرداخت عوارض مطابق موارد فوق اقدام می گردد.

 

دستور نقشه شامل یک فرم می باشد که توسط مسئول دایره فنی ( امورعمران و شهرسازی ) تکمیل شده و شامل اطلاعات زمین ازجمله : حدود پلاک ، عرض معبد ، میزان ارتفاع مجاز ساخت ، جهت ساخت و … می باشد که مهندس باید مطابق با این اطلاعات پلان ساختمان را طراحی کند.

نقشه های مورد نیاز جهت صدور پروانه : دو سری پلان معماری و سازه که توسط مهندس ناظر و مهندس محاسب و نظام مهندسی تایید شده باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *